Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довiдка Ресурси Послуги Інтернет-клубу Оплата Тендери Інше
Новини поштою

Міжміський і міжнародний зв’язок

Міжміський і міжнародний зв’язок за картками ВСЕсвіт плюс

Картки ВСЕсвіт плюс дають можливість отримувати послуги міжміського, міжнародного зв’язку та телефонувати мобільним абонентам в Україні:

  • з будь-якого стаціонарного домашнього телефону або телефону підприємств (власного, робочого, від друзів, сусідів, з готелів, офісів тощо) навіть якщо заблоковано вихід на «0» (3 категорія АВН). При цьому вартість послуг, отриманих за карткою не включається в щомісячний рахунок власника телефону;
  • з таксофонів (при цьому таксофонну картку застосовувати не потрібно);
  • з мобільних телефонів як українських так і зарубіжних операторів мобільного зв’язку* (за умови підтримки операторами виходу на номери 0 800).

*Вартість дзвінка з мобільного телефону на номер доступу 0-800 потрібно з’ясувати у відповідного оператора мобільного зв’язку.

Послуги надаються з використанням IP-технології, за спеціальними тарифами. Користуючись карткою ВСЕсвіт плюс Ви зекономите на послугах міжміського та міжнародного зв’язку до 30%.

Необхідна умова для отримання послуг — телефонний апарат повинен мати кнопку «*» або перемикач Tone/Pulse для переключення в режим тонового набору номера (дискові телефонні апарати такої можливості не мають).

Як користуватись карткою ВСЕсвіт плюс:

  • Уважно прочитайте Правила користування, розміщені на зворотній стороні картки.
  • Обережно (не застосовуючи гострих предметів!) зітріть захисне покриття — під ним знаходиться Ваш персональний ідентифікаційний номер (ПІН).
  • Зателефонуйте за номером 0-800-506-001. Дзвінки на цей номер — безкоштовні.

Після встановлення з’єднання дійте відповідно до голосових підказок системи:

  1. Переключіть телефон на тоновий режим набору номера, натиснувши кнопку *, або встановивши перемикач Tone/Pulse в положення Tone;
  2. Оберіть мову;
  3. Для отримання розмов натисніть «1»
  4. Введіть Ваш ПІН (16 цифр, що знаходяться під захисним покриттям) та натисніть кнопку #. Якщо ПІН було введено з помилкою, то Ви отримаєте відповідне повідомлення та запрошення до повторного введення ПІНу. Після трьох невдалих спроб набору ПІНу з’єднання буде розірвано;
  5. Після вводу ПІНу прослухайте повідомлення про залишок коштів на Вашому рахунку;
  6. Наберіть «0», не чекайте звичного звукового сигналу, відразу наберіть:
    • для міжміського з’єднання — код міста, номер абонента. Натисніть кнопку #;
    • для міжнародного з’єднання — 0, код країни, номер абонента. Натисніть кнопку #;
    • до абонентів мобільного зв’язку — код оператора, номер абонента. Натисніть кнопку #.
  7. Система проаналізує тариф у вибраному Вами напрямку і повідомить, на скільки часу розмови вистачить грошей.
  8. У разі успішного встановлення з’єднання система контролює тривалість розмови відповідно до кількості коштів на Вашому рахунку і автоматично розірве його після вичерпання коштів на картці.
  9. Після набору номера в разі недоступності абонента Ви почуєте голосові повідомлення: «Абонент не відповідає» або «Зайнято». В такому випадку Ви можете або повторити спробу встановити з’єднання з цим же номером — необхідно натиснути кнопку #, або набрати інший номер. Система буде видавати відповідні голосові підказки.

Увага! Якщо Вам потрібно зателефонувати більш ніж одному абоненту, після першої розмови не розривайте з’єднання! Після того, як Ваш співрозмовник покладе трубку, система знову запропонує Вам набрати номер. Повністю вислуховувати голосові повідомлення не обов’язково — можна набирати ПІН чи номер одразу після початку голосового повідомлення.

Якщо користування послугами за карткою ВCЕсвіт плюс виявилося неможливим, Вам необхідно зателефонувати за номером сервісної підтримки споживачів послуг ВCЕсвіт плюс 0-800-506-800 (він також зазначений на картці). Дзвінки на цей номер з мережі ПАТ «Укртелеком» безкоштовні. Для з’ясування можливих причин неотримання послуг Вам необхідно повідомити оператору номер та номінал картки, дату, час, умови, за яких Ви намагалися отримати послугу.

Оператор повинен перевірити відповідність інформації, повідомленої Вами, з даними системи, та повідомити причину, з якої отримання послуги ВСЕсвіт плюс виявилося неможливим.

Термін дії карток ВСЕсвіт плюс

Активувати придбану картку необхідно до 30.06.2016 включно. Активація відбувається, коли власник картки вперше зателефонує за номером 0-800-506-001 і введе свій ПІН. Після цього картки вартістю 12 та 24 гривень дійсні ще протягом півроку, а картки вартістю 48 гривень — протягом 1 року.

Послуга надається до 15.07.2017.

Перегляд статистики

Контролювати витрати та переглядати статистику з’єднань Ви можете на сайті my.ukrtelecom.ua. Щоб перейти на Вашу персональну домашню сторінку, пройдіть авторизацію на сайті: введіть логін (перші 8 цифр ПІНу) та пароль (останні 8 цифр ПІНу) у лівій частині екрану.

Увага! Послуга відправки факсів та передавання даних за карткою "ВСЕсвіт плюс"неможлива.


Київська міська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-033, 01033, вул. Горького, 40

Зворотний зв'язок