Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довiдка Ресурси Послуги Інтернет-клубу Оплата Тендери Інше
Новини поштою

Вхідний зв'язок

З 1 березня в усіх філіях ВАТ «Укртелеком» розпочалось надання послуг вхідного телефонного зв’язку на таксофони. Головна мета впровадження цієї послуги – забезпечення додаткових зручностей користувачам таксофонних послуг. Зателефонувати на таксофон можна з будь-якого міста, країни.

Вхідний зв’язок забезпечується поки що лише для таксофонів типу «Телекарт-121», на яких (або біля яких) розміщено наклейку. Приклад наклейки:

вхідні дзвінки

На 01.09.2007 року на 2 808 (69,11% ) універсальних таксофонах "Телекарт-121", які включені до номерної ємності АТС в місті Києві, відкрита ця послуга.

В якому випадку послуга вхідного зв’язку може бути корисною для користувачів? Ось кілька прикладів:

  • Під час розмови ви бачите на дисплеї таксофона, що кредит Вашої картки закінчується (до речі, за 10 секунд до закінчення кредиту таксофон видає тональний сигнал), а Вам вкрай потрібно продовжити розмову! Продиктуйте співрозмовнику номер таксофона і почекайте його дзвінка.
  • Ваша «мобілка» показує, що заряду батареї лишилося на кілька секунд розмови, а Вам терміново потрібно зателефонувати. Знайдіть таксофон з такою наклейкою та скористайтесь цими останніми секундами для того, щоб передати Вашому абонентові номер таксофона або відправте SМS і чекайте на дзвінок.

Досить високий попит на дану послугу, як показала дослідна експлуатація, виявився у лікувальних та навчальних закладах, базах відпочинку, дитячих таборах, військових частинах, гуртожитках, кафе, барах тощо.

Вхідні дзвінки на таксофон для тих хто їх отримує – безкоштовні. Оплачує послугу той, хто телефонує.

При дзвінках на таксофон з будь-якого місця (іншого таксофона, квартирного або мобільного телефону, будь-якого міста, будь-якої країни, з якою існує телефонний зв’язок) тарифікація здійснюється, як на звичайного абонента фіксованого зв’язку. Тариф залежить від оператора, послугами якого користується той, хто телефонує на таксофон.

Тарифікація починається негайно після встановлення з’єднання, незалежно від того, коли буде знята слухавка таксофона. Підставою для такого режиму тарифікації є п.п. 104, 138, 232 Постанови КМУ від 9 серпня 2005 № 720 «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг». Згідно з цією Постановою тривалість послуг телефонного зв’язку обчислюється з моменту реєстрації сигналу відповіді абонента, якого викликають, або з’єднання з будь-яким технічним пристроєм, підключеним до абонентської лінії, який заміняє відсутнього абонента (факсимільним апаратом, автовідповідачем, телефонним апаратом з автоматичним визначником номера, офісною АТС, модемом тощо).

Формат номера, що набирається для з’єднання з таксофоном, залежить від місця, з якого він набирається. Якщо телефонувати на таксофон зі стаціонарного телефону або таксофона в межах одного населеного пункту набирається лише місцевий номер. У разі, якщо на таксофон телефонують з іншого міста, в межах України, або з мобільного телефону, набирається: «8 – код міста – номер таксофона». При міжнародних дзвінках набирається: «+ (або 00) – код України (38) – код міста – номер таксофона».

У разі виникнення питань щодо отримання послуг вхідного телефонного зв’язку на таксофони необхідно звертатися за єдиним безкоштовним номером сервісної підтримки споживачів таксофонних послуг 8-800-50-333-00.


Київська міська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-033, 01033, вул. Горького, 40

Зворотний зв'язок